الاثنين، مايو 11، 2009

مع افتتاح مركز افاق اشتراكيه
بس العجب العجب ان انا كنت رايح مركز افاق اشتراكيه فى مقره الجديد
وصلت هناك على الساعه 5 ونصف تقريبا
وبعانا امبارح كنت فى المحله بصراحه وبدون احراج انا اول مره اذور المحله من فتره كبيره جدا لقيت فى تجديد فى المدخل الرئيسى حسيت ان فى تجديد وكمان فى حاجه اهل المحل هما هما مفيش تغير ديت سلمت على عمى حمدى حسين والاستاذ اسامة الشافعى كان موجودوكدا يكون احنا اول ناس فى المقر
فى حاج حصلت انا مكنتش متوقعها خالص والله
فى وقت الحضور واستقبال الضيوف
حضر الاستاذ ابراهيمى محمد مكاوى
ودى انسان وصديق انا بعتز بيه لما الحفل بدء اخت منه الموبيل وقلت اصور بيه
لقيت الساده الاعضاء كلهم وقفين ضدى متصورش يا عبد الجليل طب لي انا خصيصا
دا سؤال محيرنى ولس انا معرفش الاجابه

هناك تعليق واحد:

فؤاد فخرالدين يقول...

محصلش منع ولا حاجة يا عبدالجليل
بس القاعة كانت زحمة جدا و انت كنت واقف قدام اللى بيتكلم و حاجب الرؤية عن كل اللى موجودين فى القاعة
و زى مانت كنت حاضر و شايف حتى الصحفيين و اعضاء المركز اللى كانوا بيصوروا كانوا يا اما بيصوروا و هما قاعدين فى مكانهم او و هما واقفين فى اخر القاعةاو فى الممر اللى جنب الباب و لو شفت الصور اللى صورتها و موجودة على الفيس بوك هتلاقى حتى الصور اللى صورتها كانت من اخر القاعة
الناس اللى شرفتنا و احترمتنا و استجابت لدعوتنا ليها عندنا اكبر حق فى انهم يقدروا يشوفوا اللى بيتكلم مش اننا نقف قدام اللى بيتكلم علشان نصوره !!!

فؤاد فخرالدين