السبت، أكتوبر 18، 2008

انا مدون .... من اجل الحرية...... لكل فئات الشعب المصرى.....


انا من حقى اكتب عن كل حاجة تحصل داخل جمهورية مصر العربية من اجل بلدى مصر التى انا عشت فيها وتربيت فى تربها

يكون انا لوشفت فساد من حقى اقول علية حتى لوكانت السكينة على رقبتى انا اتعلمت كدا .... من زميلى المناضلين الافاضل الى انا اعترف ان ليهم فضل كبير عليا قوى... فى تعليم الصحافة الاكترونية وكيفية عمل التدوين عشان يمكن يكون مليش حظ فى التعليم قوى بس انا اتعلمت ان الساكت عن الحق ...... شيطان اخرس..... وانا عرفت خبر اليوم الصبح مجرد صدفة وانا فى زيارة لطنطا

واللى قالى لى الخبر قال ملوش لازمة النشر دا مش تستحقة لانها حاجة هايفة جدا جدا... بس انا مش شايف ان ها حاجة هايفة دى حاجة جاامدة جدا... لا امبارح كان فية انتخبات الاتحاد النسائى التقدمى فى مقر الحزب فى طنطا وحصل فرقعة جااامدة جدا....

تــــــــــــــــــــــــــــــــــز ويـــــــــــــــــــــــــــــــــــر

ويرضا ربنا ان احنا نفضل انسان على انسان

انا عن نفسى مش موافق

ليست هناك تعليقات: