الأحد، أكتوبر 26، 2008

من القاهرة ....... الى طنطا


انا اسف جدا على تاخير البوست دة لانى بجد كنت مشغول جدا فى القاهرة..... انا سافرت القاهرة يوم الخميس فى تمام الساعة 12 ظهرا وصلت هناك اصدقائى وحشونى جدا جدا قولت اروح اسلم على حمادة الكاشف فى جريدة البديل سئلت علية قالو لى ان هو فى نقابة الصحفين مع زملائة المضربين عن الطعام فى النقابة وبعدين روحت جزيرة القرصاية ومشكلتهم مع الحكومة الناس عناك قالت ان الحكومة سابتهم تقريبا فى حالهم ومفيش اى مشكلة دلوقتى تتعلق بامر مهم...... سبت الجزيرة وسريعا الى وسط البلد .... حيث كنت فى انتظار الاستاذة دليا زيادة عشان كنت عاوز اكلم معها شوية فى موضوع ان شاء المركز المصرى لعم قضيا الاعاقة الى انا هقوم بانشائة انا وزميلى رامز عباس ان شاء الله... وخت منها افكار وطرحت عليها افكرنا انا ورامز هى قالت كويسة الفكرة بس لازم تنزلو الى ارض الواقع وتبشرو اعمالكوم على الطبيعة هو القاء استمر تقريبا نصف ساعة بس هى اتاخرت جامد وبعديت اتا قولت ليها انا اسف على التاخير لانى فى الاول والاخر انا لازم اعتزر لانى نزلتها من البيت مخصوص عشان تقبلنى ويمكن اكون عطلتها عن اهم موعدها لانها انسانة تتستحق كل تقدير واحترام

وان شاء الله انا هتولى توزيع كتبها الجديد....... مصر الى اين

ليست هناك تعليقات: